Mina ögon såg...

Min TV kväll sedd från soffsidan...
Första vare underbara HILLS på mtv.
Jag kan inte låta bli att avguda Lauren, så vill ju jag se ut, utan tvekan haha...
Hon är så grym.
Well, senn stod TVn på men jag kollade mest på den här skärmen...
Tills klockan vart 20.00 och då drog SING ALONG igång.
Jag såg dock bara första momentet som är min favorit lixom - nämligen när man ska sjunga nån låt som någon annan...
Det gillar jag verkligen, när kända, roliga människor ska immitera någon annan legend som i humor-shower också...
Sen växlade jag iaf. över till fyran för TALANG.
Things that makes me laugh is gold worth.

Och NU äre BER FLYTTAR IN, skön människa.
Förra veckan flyttade hon in hos Bert Karlsson och det va vråål bra!
Nu hade jag velat bifoga en bild på Laauren från Hills och en annan skit snygg bild jag hittade på Carina Berg...
Meen orka trasssel...
Trista trassel...

Nu börjar det igen..
Sleep tight then...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0