Onlinepizza :)))

Åkeeeej...
Nu har dagen sprungit på..
Jag har haft min storstädning och det var sååå  jävla skönt.
Dammsög och torkade golven och dammsög min håriga matta sextioelva gånger.
Diskade upp och städade toaletten, rensade bland mina 'viktiga papper' man börjat samla på sig nu.
Åh det var så skönt.

Nu är Syrris & C här, vi har beställt pizza online haha.
For the first time och det tyckte vi var lite kul.
Jag & Snygga C hade givetvis inga cash så vi fick hojja till grannen Fyrishov och plocka ut sedlar haha.
Nu är vi hungriga så nu kan dom få komma med vårt foood.
Sen väntar vi som sagt Sävajas ljushuvuden.
Då blir det till att tjocka chirre dipp och candi.
Får försöka gå bort detta x-tra points imorrn - Gym eller promenixa.

Nu ska jag mysa med mina tjejer.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0