Sjung om studentens lyckliga daaaag

Åh man sitter fortfarande bänkad framför Voice-tv, där Elink Kling nu är på besök.
Snacket grån kring den stora VÄLDIGT stora dagen som nu väntar tusentals lyckliga ungdomar.
Åh det var ju som sagt den största dagen i mitt liv.
Klänningar har visats i rutan och frågan om det skulle vara vitt dök upp.
- Men åh, visst ska de vara vitt.
Jag är ju fortfarande helt förtrollad av min alldeles vita klänning jag sprang ut i från Jenny Hellström.
BIA heter den och i år är den prickig.
Jag längtar tills man får ha den nästa gång...
Kanske nån maffig midsommarfest nån gång.
Well, man hörde ju iaf. nu om denna Fantastiska tradition från Kling's hemtrakter.
Utspark...
Något sånt ska man ju absolut försöka styra på nån trevlig skola i framtiden.
Där ens småttlingar kanske kan komma att springa ut någon gång...

Ja här hade man ju velat visa lite trevliga pix. från min studentdag.
Eller på BIA klänningen iaf.
Men icke sa nicke.
Teknik är för tekniker...

Kommentarer
Postat av: http://maddiee.blogg.se/

Jag längtar som fan tills när jag tar studenten, längtar. hehe ! men har ett probelm har ett probelm har inte hittat skooooor. paniiik!
heh!

2008-05-07 @ 13:43:12
URL: http://maddiee.blogg.se/
Postat av: Kire

Oh noo... Skonojja :(
Kolla på nätet då vettja, Godd luck anyway.

2008-05-08 @ 20:16:44
URL: http://Kristinasbubbla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0