The grey world sadly knocked on my windows this Friday-morning...

Ja den där soliga varma nästan somriga tiden var då redan förbi?
Give it back lixom.
Den gav oss mersmak så det räckte ju.
Meen nu ser det grått och trist ut.
Som vanligt var jag iaf. uppe i tid vilket nu resulterar i att jag i lugn och ro nu kan sitta här och ta det lugnt.
Jag är påklädd och mejkad och sitter och suger på karamellen...
- Va ska man slänga ihop för läcker frulle idag?
The voice tv är på och det känns som Måndag idag..

Jobb idag sen lär vi träna.

Jag tror jag ska rita en teckning, en vanlig barnteckning med röda hus, ett äppelträd, rök ur skorstenen, en svart katt på gården och en jättestor sol med glad mun och solbriller....
Sen kunde man tänka bort våran gråa in-real himmel

Idag sov jag som en riktig kratta btw..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0