Kändes som fredag, SÅ skönis

Ah så var man äntligen hemma igen efter en låång dag.
Åkte hemmifrån lite efter 07.30 imorse.
Mötte upp syrris vid Bibblan.
Vart inte riktigt som vi tänkt oss med skyltningen på jobbet, meen det var snyggt i butiken istället :-P
Våran somrigt vackra Carolina kom in och lyste upp hela lokalen och ville ta med oss ut på lunch :D
Då vart man glad, lite tålamod fick hon ha men sen vart det goda sallader nere vid ån.
- Helt underbaaart.
Jobbet flöt på hur bra som helst idag, trots att jag hade stägning.




Sen tog vi med oss kära, gamla 'barndomsvännerna' på en mkt. trevlig fika på Unico.
Då man snart skulle unna sig varsinn bit morotskaka...
- Ahh ljuva kväll!
Tycks bli en lika tidig morgon även den kommande.
Men så ska ju även solen vara lika social den med så..
Då blir det lätt att ta allt med en klackspark!
Har ju en förbannaaat fin & LEDIG helg att se fram emot iaf.
- Gudaars!





Myst ner mig i soffan med en liten skål yoghurt & flingor,  men nu ska jag nog runda av för kvällen och inta toaletten för använding av mina nya rengöringsprodukter och befria ansiktet från mejk & smuts :))




- Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0