Äntligen Fredaaag!

Mooornin!!
Vädret är fortfarande HELT kasst!
Men nu har vi bestämt oss, så jag och Syrris drog iväg på en tidig power-walk, innan frukost lixom.
Jag snodde Mamiis mp3 igår och drog in lite sköna sånger på den igår kväll.
Så idag vart det en fröjd att gå.. Almost!

Nu väntar jag på min 'frukost' eller mitt Fredagsfika lixom :D
Jag tog aldrig nån lussebulle med mjölk igår.
Såå, den som spar han har!
Men jag vil ha den lite varm först... Så det gonar till sig i lite i min ugn nu...

(Nu har jag hämtat det, varm lussebulla, ett glas mjölk oh 2 pepperkakor)
Det luktar lite juligt här nu när saffransdoften snabbt spred sig hemma hos miiig :D

Sen ska jag bege mig in i Fredagsdushen!
Naglarna gjorde jag igårkväll inatt.
Det vart lite manikyr, lyxade till det med ansiktsmask också.
Jag har en jätte bra från OLIV, man blir HELT len!

Nu ska vi om jag orkar med några styrkeövningar inna jag glider in i dushen..
Det vore duktigt..
 
Lateer... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0