Äntligen Fredag :D

Go morroon Goo morrroon.
Jag sov faktist visst ganska länge idag.
Kajsa skulle ringa när hon vakna och hon ringde aldrig, så jag sov på och sov på.
Nacken värker fortfarande och jag låg så skönt.
Men nu är vi uppe och jag är klädd för powerwalk i minusgrader och sol.
Jag blev så glad när jag hittade på mitt pannband från BULA som varit helt borta.
Ett riktigt skid-pannband lixom.
Åhh så skönt.
Dojjerna är knutna och allt, jag bara väntar på att Syrris ska bli klar, så vi kan tajma där ute utan att jag behöver vänta så länge.
Sen ska vi nog köra sill-lunch här tror vi :D
- Hääärligt ;-)

Passar på att dra en MORGON-DISS också.
Plugghörlurar, jag vet att dom heter nåt speciellt men jag kmr. inte på det just nu.
Dom som man ska köra in i öronen ni vet.
Dom är fan inte gjorda för mina öron iaf.
Så jävla opraktiska, my gäääd.


Nu verkar hon snart ON IT såå..
Vi hörs senareee gullisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0