Barnstuga

God Morgon..
Nu har jag vart uppe och igång i över tre timmar redan.
Mina älsklingar Viktor & Wilma är här.
They slept here.
Systers underbra barn.
Dom va redan här när jag & Syter kom hem från jobbet igår eftermiddag.
Mamii va också här.

Så vi käkade pannkissar med sylt och grädde.
Va skiit gott.
Jag & Syster hade hyrt film, det vart Shrek 3 igårkväll.
Mysiga filmer faktist, man får skratta en del.
(Nu kollar vi på'ren igen) :D
Vi hade Lördagsmys med chirre och lördagsgodis.
Sen la vi oss och läste bok och sötnosarna somnade till slut.
Imorse väcktes man som sagt i ottan men det kändes långt bort att dra sig upp och leka.
Så jag gjorde iordning fika åt oss i sängen istället.
Super-muffins, chokladgodis och pepparkakor.
Super mysig.
Sen vart det film med ännu mera mys.

Ganksa nyligen ätit frukost.
Också i soffan.
(Men det mååste man för jag har ju baa två stolar i köket och vi är ju fyyra, så då MÅSTE vi äta i soffan)
Haha såå.
Nu ska vi väl klä på oss och fortsätta spela spel igen kankse.
Yatzy eller prinsessspel.
Wilmis & jag kör nog prinsesspelet...
Den som vinner får bestämma vilken prinsessa som får gå på baalen...
Woow va...

Så småningom blire jobb för mig också.
De är ju så korta pass på Söndagar så det känns bara skönt.
Fars dag idag också, så det blir väl en sväng hem till Dadii också med nåt trevligt :D

Nu vill Wilmis ha nt gottis säger hon.
Haha jag bara skrattar åt henne.
Nu ska jag busa lite mer'om här innan Syrran kommer och hämtar dom.

Have a nice daaaay :D

Jag ska uppdatera med lite bilder också sen :D
Promiiiiiise!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0