Caught in the vimmel..


Hittade på lite roliga bilder online som jag missat lixom.
Här är jag och min vackra Syster på Premiären av Teatern förra Fredagen.
Och jag tycker bestämt att vi börjar närma oss dessa Pepsodent-smajl nu :D
Actually så sitter jag med lite blekning i right now... Men jag börjar nog se results!!
I Like it dåråå...



Haha.. Caught lixom.

Nu ska jag snart lägga mig iaf.
Jag går till sängs på ett väldigt bra humör.
Jag har haft en fin kväll faktist.
Hoppas niii har haft det ocksååå!!!
(Trying to sound like Josefine Bornebush i Lilla landet lagom när hon är suuper bloggerskaaa)

Sleep tight poolarn!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

My gäd snacka om busted haha.. inte mina bästa bilder direkt, på första bilden ser de ju ut som blekningen är i just då ju haha ;)

2008-11-07 @ 10:22:17
Postat av: Kirre

Haha jag veet.. Vi såg nästan konstiga ut haha.

Onaturliga ögon och stora tänder och så.. Hum haha :D

2008-11-07 @ 10:34:31
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Fett konstiga.. de måste va något fuffens kan man tro :)De är ju inte vi-(typ skriker) haha

2008-11-07 @ 12:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0