Day off..

Morning tänkte jag säga men insåg att den tiden nog är förbi.

Idag sov jag ut... Drömde massa konstiga grejjer så jag sov hårt och oroligt.
Man vaknar och har nästan ont i huvet.
Har städat som man gör på lediga dagar.
Öppnade fönsterna för att vädra men viiiisst tror dom flygande små djuren att jag har öppet hus då.
- My gäääd, leave me alone!
Nåt skit stort som surrade runt här, vet ej om de va en baota-fluga eller nåt annat farligt.
Jag blev skit skrajj som vanligt, för det kändes inte som en fluga.
Men jag öppnade min ytterdörr för att inte känna mig trapped med den och till slut fick jag den att flyga ut där...
- Dont come back please!

Jag väntar nu på att min Syrra ska komma hit.
Vi ska käka lunch.
Jag ska steka min otroligt goda citronpepparkykling, slänga i wokgrönsaker och sen blanda ihop med bulgur.
Som en varm sallad.. Med en skvätt roddis över.
M m m -  Jag älskar bulgur-sallad.
Och ikväll blire som sagt lite serverings-jobb på nån pub i huvudstan.


Vad ska jag göra nu???
Tills Kajsa kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0