Det börjar redan skymma..

Nu har vi gjort iordning the desserts för kvällen :D
Vi gjorde vitchoklad-pannacotta. Skiiit gott. Dessa toppar vi med lite passions-frukt.
Ännuuu godareee :D
Köttet ligger i marinad och vi ska väl dra oss upp Till Gränby C och köpa en flaska vitt haha.
Sen ska vi hem och börja brassa tror jag.
Man har ju inget att göraa.

Får man en lucka så tror jag visst att jahg ska dra igång lite mario kart för det var skit länge sen.
Untill that.. Hej så längeee!

Nästa Lördag är man btw.bjuden på käk hemma hos paret Enavall/Roxå.
Utgång på det. I can't wait.
Jag hoppas på 2-dagars den helgen.
Mina snygga tjejer från jobbet var sugna på att dra nåt också såå...
Vad kan gå fel lixom!!
En dans på rosor... Ett liv med vackra själar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0