Dilemma nummer vilket då denna dag? Haha

Okej då uppstod ett till litet dilemma ikväll.
Privat nummer ringde på min lur och jag tänkte det var Syrris.
Men ickee.

Vi tackade ja och lovade ställa upp på ett catering jobb för nån månad sen.
Den 15onde OKTOBER trodde vi.
Var vi helt säkra på, men vi hörde inget mer sen så.. Det vart inget då tänkte vi.
Men nu ringer han och låter mig veta att det handlade om den 15onde NOVEMBER och det är nu på LÖRDAG!
Jag ba: Noooo.
Så med all min panik i hjärnan så försökte jag tänka ut nån undanflykt medans han pladdrade på.
Jag drog en lögn om en annan grejj som vi lovat upp oss på, då jag tydligen uppfattat fel datum.
Men fick det verkligen att låta som att vi VILLE jobba, så jag skulle frösöka lösa de.

Det är ett serveringsjobb, tre rätters på ca. 100 pers.
Och sedan blir det bar under kvällen.
Vi gillar ju sådanna jobb, men just den här Lördagen hade ju vi nu värsta planen.
Fan, tråkigt att behöva slingra sig med.
Det är ju cash, och lättförtjänta sådanna.
Och ett kul jobb..
Och man gillar ju slantar såå...

Ah det sög iaf.
Nu är jag iaf. nydushad, håret är platt och luktar skitgott och är inge äckligt alls.
Imårrn blire jobb och jag ska power-walka  innan tror jag..
För jag har sovis men ska springa ner med nycklar till Syster vid kvart i nio-tiden såå..
Då kommer man ju vara uppe.
Och dåå äre ingen ide att slänga ner sig i sängen igen..

Men vi måste banga på Lördags-jobbet.
Jag skulle bli fett besviken på mig & min syrra om jag var våra vänner.
Om vi banga asså.
Vi har ingen anledning alls att banga :D
Jag vill inte banga, jag vill inte va nån banger :D
Carolina skrev till mig nu och var skit glad för hon visste vad hon skulle ha på sig och allt.
Ofta jag då...
''Ah vi kankse ska arbeta då, fast vi kan nog slippa de OM vi vill meen...''
Nej på Lördag äre PARRRTI :D

(Kajsa du fattar varför jag skriver arbeta.. För när vi jobbar med Peter så arbetar vi :D )

Nu är jag glad igen... Haha.
Jag & Syrris har ringt varann typ 40 ggr och sagt  'Hallå' till varann typ 80 ggr nu såå.
Man har skrattat en del om en säger :P
Ja jag säger då väl det...

Sleep tiiight höörnii :D

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men hallå..HALLÅ?! Haha jag fattar och vi ska inte arbeta på lördag. Inte mer än det vanliga på Holmis förstås!

Och en till sak syrran är att jag älskar dig :)

2008-11-11 @ 16:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0