Discocrew

I Fredags så lyssnade jag och min vackra tjejer på en skit skön sång.
Ibland är dom låtarna med dom oseriösaste texterna så jääävla sköna.
Bara för beatet och dunket lixom :D
Den här gången var det Discocrew som fångade partygnistorna.
Jag är din brandmaaaan...



Jaaag äär din BARNDMAAN.
Som kommer när du är het.

Han rycker ut när han kan med sin meterlånga slang, han kommer hem till där du bor.
Ja den är längre än hon tror, när han sprutar är det tryck - han flyger bakåt med ett ryck.
Om du ringer 112 så kommer han och hälsar på, det får kosta va det vill för han har slang som räcker till.
När det plingar på din dörr får du en chock som räcker till.
Det blir glöd... När din brandman kliver på...

Haha fan va jag diggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0