En helt vanlig daaag jue!

Tisdaag.
Jag köpte godis.. Jag jobbade.
Åt mitt godis.
Jag ryckte upp mig såklart :D

Har fått en del gjort här hemma också.
Bla. ringt ett samtal och ställt mig i kö här för en ''egen lägenhet.''
Jag hyr ju i andra hand och skulle gjärna get my own thing.
Gjärna en tvåa faktist.. Det har jag tänkt på och vore inte så dumt.
Då skulle det kännas mer som en lägnehet och inte ett krypin.
Jag trivs ju som fan.
Köket är stort  och jag sover avskärmat och allt så det är ingen liten svettig garderob precis.. Men ändå.
Och en balkong skulle göra mig sjukt mycket lyckligare.
Varför fick inte alla en balkong för?
Det fattar inte jag.
Iaf. så nu är det gjort.
Ringde till polisens hittegods också.
För i helgen kom en tjej fram och frågade om min borttappade telefån.
Hennes kompis hade hittat den och sagt att de va 'Nån av tvillingarnas'.
Kollat bilderna dårå, och lämnat in den hos polisen.
Nu ringde jag och hon lyckades inte riktigt hitta på den, men jag ska ta med mig Syster och åka dit imorgon.
Den ska ju finnas där.
Så då kan jag förhoppnings återgå till mitt gamla nummer igen.
Vore skönt, för jag lär mig inte mitt nuvarande.

Jag längar efter middags-dax.
För tidigt att äta än, men jag är skit sugen för jag har inte ätit nån lunch idag.

Meen.. Då vet vi :D
Då vet vi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0