En jääligt bra Torsdag i hennes liv

Då har det blivit dax för mig att berätta om min dag då..

Imorse skyltade vi om på jobbet.
Första julinspirerade skylten.
Skiit mysigt, vi vart jävligt nöjda.
Vi körde en klar röd tråd, rött och mysigt, tänkte vi.
Så släpade vi fram en av granarna men klädde den inte juligt utan stajlade den lite coolt istället :D
Vi slängde upp lite trosor & kalsonger, och hörlurar och strumpor, slipsar & flugor och annat plock i den istället. 
För att tipsa er om vad ni ska ni ge era kära i klapparna i år.
Släpade fram släden och prydde med lite stickat.
Sen är det ju kalas på gång också.
HOLMLUNDS fyller år och det ska firas haha.
Så herr avd. pryddes med guldballonger och dam fick såklart rooosa.
Kom till oss och handla i helgen så bjuder vi på candiii också
Syrris fick cykla iväg till Ica - Heidan och Lidl för att shoppa godis.
Det är ju 3.90 på ICA såå :D
Hon kom med stora fulla kassar och kartonger... Godis för 500 spänn... Och då kostar det 3.90.
- Waaoow :P

Nu..

Hemma... I kylaan haha.
Värmedynan och täcket är med mig lixom.
Jag vart sugen på nåt såå jag bakada mig en kaka.
Har nyss kvällsfikat med ljummen, färsk sockerkaka och röd saft.
- Skojjar'u syrris vart sugeeen elläär?!
My gääd...

Och sen vart jag sugen på en annan sak.
Som jag vill ha till middag imårrn.
SIll & Potatis och gräddfil.
Feeett gott, fast inget riktigt fredagskäk egentligen.
Vi får se om jag bara ska chilla hemma, då kan jag mysa med sill och potatis.
Annars kankse jag & min syrra kan köra en svensk lunch lixom :P

A så fick mitt internet för sig att strejka idag!
Torsdag och man är ledig imårrn så JA!
Jag hade tänkte sitta uppe och internetta hela jävla natten.
Eller ganska länge iaf.
Man ba:
- Fuuuunka...
Så jag fick till slut ge upp mitt och köra nån av grannarnas internet.
Helt funkis.


P.S.
En sten jag gått och burit på ett tag försvann idag... Såå skönt, så enkelt.
Vi visste're egentligen... D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0