En lördag natt...

Nu är jag hemkommen från en fet Lördagkväll som bröjade med krök hemma hos Carro.
Vi bjöds på värsta goda maten, samt efterätt.
Jag vart vråål mätt.
Sen droge lekarna igång för att avlosa varandra och folk verkade glada :D
Åh jag gillar'om <3

Så vart det taxi ner på BJ.
Musiken kom.
Jag Jossi och min syrra tog över det som kunde tas över haha.
Det vart nattkäk på MAX.
Shiit va gott det va..
 Lökrngar och dipp och burger och pommes och cola och vi ba dooog haha.


Cyklade hem vilket alltid är värt.
Nu sitter jag nerkrupen i min soffaa i min rosa plysh-dress och täcke.
Fråga mig inte  varför för jag tänker ändå inte svara på de..

Ibland är det bara så jobbigt.
Det hugger i mitt hjärta.
Jag hatar att se men inte säga.
Att tycka men inte visa.
Vara förbannad och försöka le...
Nu begraver jag mitt ansikte i täcket,  mina knän.
Jag kan gråta.. För mer än en grejj.
Jag gråter INTE.
Jag hade kul ikväll så det är inte nåt sånt.
Men mitt hjärta värker av sår som jag försöker sy ihop och täcka så ingen ska se.
DU ser, och vet att jag såren finns där.
Du BODRE veta att flera kan ha dessa sår..
Men man kan tro att duu inte vet, att du inte märkte eller hade en aning.
Om man bara iaktog och såg på så kunde man tro de.
Samtidigt som jag vill skrika, som något hindrar mig.
En oro om en framtid som man inte kan veta.
En oro att göra en sak värre.

Jag älskaaaaaaaaaar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0