..för dans med Carolina & Jossi ikväll

NU kör vi igen.
Är hemma hos Carolina nu.
Har min nya blåa klänning på mig, håret är rakt.
Är klar och väntar nu på att resten av folket ska dyka upp så man få käk snart haha.
Skit hungrig och jag har tjuv-piikat i kylen.
Väärsta maten me väärsta snygga efterätternaa.
Åååh det är så fint dukat i köket också.
Nu har Syrris blandat oss varsinn drink.. On the houuse :P
Carolina är min pärla.
Musiken pumpar höögt och humöret är på festlig topp :D

Briger ikväll, ledig imårrn.
Ikväll kör vi.
Igen... Gårkvällen var också så hiiimla jävla vääärd asså.
Fan va vi ÖSTE på teatern.
Allt gick som det skulle.

''Såå laddad för dans med Carolina & Jossi ikväll.''
Så sa jag & min syrra idag på jobbet.
Åh nu ska jag gå och sociala och surpla driiinks.
Och knäppa kort haha..

Nu gick Infinity igång och jag bara känner hur festen och dunket och känslan atr över miig ;-)
Den där festen är i flogstaad!

Love you guuys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0