Grattis säger jag till en tjej som jag bryr mig väldigt mycket om!

Som sagt.
Den här helgen bestod av mys!
Enbart mys och MASSOR av mys.

Kommande helg vänder vi på steken haa?! ;-)
På Fredag ryktas det om krök hemma hos våran Snygga Emma, som by the little waaay FYLLER ÅR IDAG!
Grattis Grattis Grattis till våran tjej i värdsklaaass!!
Ja, det skulle visst bli fest där :D
Och det gillar ju jag, sen äre Teater-dax :D
Ska bli fett kul, och vi börjar inte förräns NIO på Lördaag såå :P
Det  kändes faktist betydelsefullt..  Att börja nio istället för åtta.
Och Lördag sen då...
Raka spåret från Holmis till Flogstad.
Dinner hos The double C's vare visst.
Skit lyxigt...
Och där skulle de visst inte bara drickas cider och smuttas vin :P
- Is it riight?!
Fett, sen blir det FETT me shaking ass på Birger.
Jag vet redan precis vad jag ska ha på mig båda kvällarna. Till och med håret är klarrrt! :D
- Woow, haa!

Jag & Syrris är inne i en fas .. Att köpa party-klänningar är skiiit bra!!!
Såå.. Idag hängde vi tre var :D
En av dom ska jag ha på Lördag.
Den är marinblå.. Jag vart förälskad, vi flörtade heeela dagen igår.
Tills jag hängde den åt mig :D
Åhh <3 JA en klänning.
Girls know.

En snygg tjej som jag känneeer....
Grattiiis underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0