Helgens mys är igång!!

Då var jag hemma hos mig igen.
Det är så mycket skönare att cykla heem än cykla iväg.
Har jag säkert tjatat om förut, men det är verkligen det.
Jag kom upp, ringde Mamii och talade om att man kommit hem safe.
Stoppade mina blommor i vatten, tvättade av mig och borstade tänderna.
Sen började jag små-städa lite och kuuunde intee sluuuta!!
Men då äre skönt att vkana imorgon och kliva upp och se att allt redan är gjort.
Jag ställde mig och städade toaletten och diskade upp lite och fejjade världens.
Vill ju hare fint när man får främmande imårrn :D

Viktor & Wilma fick önska mat...
De valde pannkakor med sylt och grädde...
Sötnoooosar!
Sedan dom åt det på Kolmården i helgen så är typ det det ända som duger.
Dom ska åtminstonde få glass till här, jag ska stajla och vända dom i luften ;-)
Nu är väl snart Fredag hela veckan slut så ska jag stoppa ner mig i säng.
Börjar tidigt imårrn.. Vi ska göra om på dam :P Som vanligt haha :D

Fortsatt trevlig helg hörrniii :))
Sov gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0