Hur skare gå... Lixom

Heeey allihopaa...
Idag har jag vart igång helaa dagen vettja.
Vi gled ner på stan runt 11.
Slapp snöstorm idag men kylan var med oss ändå lixom.
Men det får den gjärna vara, jag är rädd att den lämnar oss alldeles för snart tyvär :(
Lunchade med Carro & Syrris på Waynes.
Satt och hämtade andan där ganska länge.. Det var mysigt & Skit gott!!
Jag shoppade INTE ihjäl mig idag bara för att det var löning.
Några fina fynd gjorde jag dock.

En svart pälsjacka som jag  Ä L S K A R.
En klocka. Finally, jag har tjatat om en ny klocka i år känns det som.
Den är silvrig och lite maskulin ni vet :D Skit fräsh.
Jag köpte 2 av klänningarna jag har i min garderob på jobbet.
En av dom ska jag ha på Fredag.
Ett spetslinne från Gina som tillfredställde mig VERY MUCH.
Jag har ju en svart spetströja därifrån, med ärmar.
Men skärningen stör mig nåt fruktansvärt.
Den är fin i bak men fram bli det konstigt, den är så VÄLDIGT mycket åt båt-ringat-hållet lixom...
Om man fattar.. Hum.
Ah så det här linnet fick lixom kompensera den tröjan som jag inte använder.
Så nu måste jag bara hitta en fräsh röd bh som jag kan ha under.
Det kommer bli skitsnyggt...
Sen köpte jag inget mer... Ett par örhängen :))

Sen gick vi och fikade på Unico med Isabelle & Calle.
Det vart en choklad med lite whip-cream on top ;-) Och en morotskaka.
Sen knallade jag hem och gick och solade med Kajsa.
Så nu är man len som en bäbis igen.

Oooch.. Det var min dag det.
Jag gjorde varma mäcks i ugnen till middag.
Vråål gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0