I wish for this.. Pliiis Santaaa

Igår hos mamii så skrev vi våra önskelistor..
Det är en mysig sak att göra..



1. Rosa morgonrock
2. Rosa plattång
3. Vattenkanna
4. Presentkort på Bianco
5. Tårtfat på fot
6. Ugnsformar
7. Stavmixer
8. FET locktång
9. Micro
10. Tidningställ, dock svart
11. Nattlinne i siden
12. Svarta vinglas
13. Knivsett

Presntkort är eg. en tråkig grej, om det inte är på IKEA, man blir låst till en enda affär vilket kan vara onödigt.
Men på BIANCO vore det okey nu, för nya skor unnar man sig för sällan.
Mina plattänger jag har nu är är grå och vita och trista ... Jag ska ju ha en rosa som matchar in fön såklart.
Locktång, en tjock jävel. OBH nordica har en bra.
Men jag hittade en tjock från Babyliss också som verkade skysst.
Jag borde nog ha en micro, mamii har erbjudit sig att överlåta sin meen.. Jag ska önska mig en egen av tomten istället.
Tidningstället finns på IKEA, sätts på väggen, vill nog ha 2 iaf..
Ska kolla ut ett fint nattlinne, tyckte H&M hade en del.
Vinglasen finns ju Åhléns & Household
Mååste ha nya knivar, vilket kostar när man vill ha bra grejjer.
Den snygga, trendiga gubben med knivarna istuckna finns i flera snygga färger, men rosa tilltalar mig extra mkt.
Kostar runt 1000 kr vilket är bra för knivar & ställ..

Såå.. Man får hoppas man har varit snäll i åår då :)))
Jag längtaar, Julen är det bästa!!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Guuud va ja längtar till julen.. svin mysig önseklista, de är så roligt o läsa ju bara sitta o glo o önska. I like it a lot ;)

2008-11-21 @ 11:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0