Ikväll kör vi igen

Lördagmorgoon.
Syrris ringde och väckte mig.
Hade skit gott om tid på mig.
Har myst i soffan unde täcket medans jag sminkade mig och så.
Ätit min frukost och packat för ikväll.
För efter jobbet idag så drar vi direkt till feta festen i Flogsatd :P
Jag är skit laddad.

Allting igår var skiiit lyckat.
As trevligt krök hos Emma med massa snygga människor.
Sen vare ner till Teatern där vi träffade ännu mera snygga människor.
Vi dansade.. Vi ÖSTE :D
Tack för en Underbara Fredag stjärnoooor!!

Ikväll kör vi igen <3
Ha en underbar Lördag!
Bilder togs och kommer imorgon, det vågar jag nog lova ;D

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Vinn smink!]

SNygg header!

2008-11-15 @ 08:26:28
URL: http://junitjejen.se
Postat av: carolina

ååh vad kul med bilder .. Hoppades på

att ni tog massa :) :)



Längtar efter er, ses snaart (L)

2008-11-15 @ 10:49:19
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0