Ikväll ska jag krypa till kojs med Kanye West!

Nu är jag själv igen.
Carolinas kärlek kom nyss hit och hämtade hem sin kära.
Jag ska släcka ljusen här och stoppa ner mitt avsminkade fejs i sängen igen.
Med mp3n.. Jag ska somna till 'Heartless' ikväll tänkte jag.
(Jag skrev först somna in.. Men de lät så läskigt så jag raderade de direkt, jag kan bli nojjig av sådanna saker...)
Whatever, jag ska upp tidigt imorgon så jag vill göra kväll i skaplig tid.
Rapar vitlök...
Men än så länge så luktar det mest pepsodent så jag hoppas jag hinner somna innan det släpper haha.
Kommer dock ha släppt imorgonbitti.
Det är sååå äckligt att vakna upp med den där dimman i käften... Buuäää!!!

Nästa söndag är det Fars dag, så jag & Syrris ska göra en Fars dag-skyltning på jobbet imorgon.
Hoppas vi får till det, lite festligt dårå?
Med pullovers, skjortor, koftor och flugor typ.. Mysig skylt tänker jag.
Säkert med lite snygga paket och present-tips om jag känner mig och min Syrra rättt :D
Vi gillar det här småpillet :D
Förhoppningsvis så har nya skyltdockorna kommit också, så det blir lite med 'edge' och attityd över våra skylt-brudar..
On time lixom..

Nej nurå.. Sängen ropar.
Dax för mig.
Sleep tight så plockar jag upp er imorgon :D

P.S I veckan ska jag ta och använda min kamera lite igen haha... Lite dött med pixen här ett tag nu. Ska skärpa mig.
Tillbaks till vardagen imorgon D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0