I'm so confused by you not talking, telling or showing up

Inget inlägg från mig under denna dag trots att jag bara varit hemma.
Men jag har ju redan inatt rapporterat om gårkvällen så..

Jag har haft en underbar dag med min Syster idag.
Hon har varit hos mig hela dagen.
Vi glodde på tv och bara chillade.
Hade en sjukt bra dagen efter med täcken och filtar i soffan.
Sen gick vi och handlade pizza och räkor.
Mozarella-pizza.
Sen plockade vi oss räkor.
Och en påse chirre med guacamole och vanlig dirre.
Fett gott.
Fett mkt. bra på TV.
Fett värt.

Tack Kajsa, va bra vi är tillsammans.
Jag slängde redan tidigt idag upp bilder från Fredag & Lördag.
På Faceeeebook...

Jag tänkte visst inte på att alla som läser här nog inte har mig på Fejjan.
Så det kan ju nog ha varit tråkigt.
Meen jag orkar inte nu.
Tänkte vänta tills jag fått Syrris bilder också så kan jag lägga upp lite fler här.
I promiiise tomorrow.
Thats a promise.

Nu har jag dushat av mig gårkvällen och städat upp och diskat.
En ny vecka väntar mig och jag hoppas på en del svar som ska ge min själ ro.
I wanna know what's going on.
No words in one fucking week.
Eller vaddå?

Nu äre mys under täcket framför TVn igen.
Nån skön amerikansk film lixom.
Idag gick Madagaskar också, de va skit mysigt.
Jag gillar dom här nya teckande filmerna.
Så skönt att glo på.

Men sleep tight sen.
Sleep cosy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0