In the night I hear him talk

Nu är Fröken Karlsson nydushad och håret luktar skiiit gott.
Jag har bäddat ner mig under täcket framför 'Nytt läge'.
Fixade lite fika åt mig en gång till :D
Nu vart det en muffins och lite citronjuice.
As gott, men sånt här silverpärls-ströseel är ju så jävla hårt!!
Såå.. Mina tänder vart nästan lite ömma haha.
Men det vare väärrt!
Snart äre FRINGE, och sen äre ju EMA galan också.
Hoppas det håller på länge så har man nåt att glo på.

En underbar dag idag, med min Syster som är BÄST!
En lika bra dag väntar oss imårrn, jag ska dra till henne tidigt tror jag.
Kanske power-walk på morognen..? Vore behövligt.
Men vi får se om det passar in ;.)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Men titta va jag hitta här då :) Kul blogg du har, hihi :) o va gott ni bakat- kockkunskaperna sitter i, haha ;-) Ha de så bra tjejen!

2008-11-06 @ 22:04:19
URL: http://mylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0