Inga fler bilder, men en mysig julfest

Jag satt nu för några sekunder och sög på karamellen..
Att ladda upp Lördagens bilder också ikväll.. Eller skjuta på't tills imårrn.
Det får vänta tills imårrn, faktist.
Annars slarvara jag mig bara igenom dom nu.
Det vart ganska många från i Fredags iaf såå..
Jag hoppas de kan duga för kvällen.
Dom vanliga människorna har väl ändå lagt sig nu så det är väl ändå inte många som ser dom ikväll.
Jag lovar imorgon.

Jag ska nog tvätta av min fejja nu.. Kvälls-kissa.
Och krypa till kojs.
Mina fötter är iskalla så jag måste värma upp dom innan man kan somna.

Imorgon vill jag fika.
Med dom jag älskar.
Även om det snöar..
Och så vill jag bara glömma alla 'alla' problem och bekymmer och bara sitta där med nåt varmt
(Varm choklad för jag kommer ju fan aldrig börja tycka om kaffe tror jag, för vaddå, när ska jag prova det lixom...BARN)
Amen varm choklad och nåt jävla gott bakverk.
Fan va jag vill det.
Bara sitta och kolla på dom jag älskar och mysa.
Förresten så skrev jag som att jag hade vääärsta perioden nu när allt va deppigt och grått.
Så är det inte.
JAG har ett litet bekymmer som dock är skit frustrerande.
Men imårrn om vi ska fika så ska jag glömma bort de..

Och by the little way.
Jag & Syrris tycker att vi ska ha en jul-fest.
Då ska jag beställa en liten söt Santa-kläning ;-)
Som jag kan ha på mig.
Med en mysig tomteluva och stora lockar i mitt långa hår.
Vill ni komma elläär??
Asså jag vet inte när vi ska'ren och vart och sådär meen.
Man blir väl sugen :D ?
Jag tror inte jag har varit på nån sån jul-fest nån gång.
Så nu vill jag det, och jag tror inte att nån kommer bjuda oss om det inte är på krogen såå...
Så då tycker jag att vi som känner varann kan försöka fixa re.
Det behöver ju inte vara vääärsta nyårs-festen.
Bara en liten trevlig julfest :D
Så kan man knåpå på en fet NYÅRSFEST tiill just nyår istället :))
Det låter väl fint..
Det tycker jag klingar fint i örena.. Haha.

Nej nu borde jag lägga mig.
Sleep tiight (Litet rosa hjärta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0