Jag är din brandmaan...

Fredagen öste.
Jag var ledig och hade en fantastiskt skön dag med mig själv.
Gled runt här hemma i min siden-robe och sminkade mig och gjorde mig vacker längee länge.
Mellan 16-17.00 damp Syster & Carolina in.
Vi drog en lätt middag och sen satte jag på Discocrew och hällde upp vin åt oss.
Det var såå jävla läskande, så jävla gott.
Iskallt vitt vin med en skvätt sprite och skitstora isbitatr i.
Värsta gott, värsta lättdrucket.
Sen kom våran snyggis Emma hit och jag satte på 'Brandman' igen ;-)
Vi drog på oss heelsen och nästa stopp var Marias plejs.
Där var det redan snygga tjejer och drickan flödade.
Skit trevligt, jävligt mycket dans och jävligt god tårta.
Anna & Serri bjöd på show utan dess like... Tro mig och filmer har jag ;-)
... Faceeebooook! Haha.  Så dömda :P Ni kommer inte undan ;-)

Nästa steg var Teatern.
Vi mötte upp våran blonda skönhet på Stora torget och sen tog vi över golvet lixom...
Carro glider upp med en skumpa i handen.
Asså inte ett glas utan ett fet jävla flarra.
Såå det var ju bara o börja dra i sig haha.
Halva sällskapet drog snart vidare till BJ, men vi andra hade löjligt kul :D
Jag dansade häcken av mig med Syster, Frida & Emma.
We killed.
Vi öste.. Asså :D
Åter igen lite dåligt med folk, så inga extra golv öppnades tyvärr.
Men musiken va fräsh och jag hade mina fräsha tjejer vid min sida.
Det blir vad man gör det till och vi gjorde de fett värt :D
Jag är helt nöjd.
Duktiga Fridis körde hem mig och Syster och man somnade snart gott.
Som ett barn ni vet.

Upp i ottan, närmare bestämt kl. 6.00 imorse.
Tidigt när det är dagen efter champagne lixom.
Meen strong som man är så överlevde man dagen på jobbet utan problemas.
Sen åkte vi hem till mamii och hade lussebak.
Var där hela kvällen och mös... <3 Hearts heaaarts.

Nu är jag trött som en gris och ska snart sova.
My gääd va skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0