Jag är kallad till tingsrätten!!!

Min högra hand är iskall.
Den vänstra kan jag värma, men för att surfa runt som den data-nörd jag är så blir högerhanden iiiiskall.
- My gääd, va iriiterande.

Imårrn blire kanske en mitt-på-dagen-fika på stan me tjejerna?
Sen ska vi hem till Mamii och grejja hennes modem.
Hon messade mig ikväll och fråga om jag ville sova över också :D
Då skulle hon laga en mustig soppa åt oss. Det ska jag överväga starkt.. Då ska jag baaada där.
Badkar har INTE ersatts av min trånga dush som man inte ens kan sitta ner och luta sig i utan att bränna ryggen på varmvattenrören.
Och vattenet som är omöjligt eller NÄST INTILL omöjligt att hålla lagom temperatur.
Den byter från kallt till varmt och från varmt till kallt av sig själv ni vet..
Sämst.
Såå jag ska bada :D I Mamiis underbara badrum.
Då ska jag fota Mamiis plejs imårrn :D
- Wööuw ;.)

FÖRRESTEEN!
Hur har jag kunnat glömma.
Förra veckan fick jag fan ett brev från Uppsala Tingsrätt.
- My gääd, va fan äre här? Tjöt jag & Min syrra som var här då.
Jag är kallad som vittne!
Kommer ni ihåg hur jag skrev om att jag catchat en tjuv på mitt jobb.
Hur jag & Daniel sprang efter och hoppade över staket och stängsel och hur jag fick stå i bara en tisha och frysa ihjääl när vi väntade på snuten!
Kommer ni ihåg?
Iaf.. Nu blir det rättegång i januari tydligen och jag ska vittna.
Ska sätta dit den jäeln, en gång för alla....
Hahahaha... Nej meen... Där har jag aldrig vart förut lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0