Jag är nog less...

Jag lät nog heelt nerkörd i förra inlägget.
Så är det inte men man vill bara se resultat fort.
Det är så det är.

Hur som helst.
Nu väntar jag på att mamii ska ringa.
Hon hade hittat en fin liten byrå på en second hand butik som ligger inte så långt ifrån mig.
Jag vill ju ha nåt i min hall under speglen.
Som jag kan ha en liten blomma på, en ram och hemtelefånen typ.
Lite mer förvaring vore inte heller dumt.
Kunde jag ha mina undies där i och slippa springa in i min lilla jävla skrubb i vardagsrummet varje dag.
Jag hatar det utrymmet men jag har verkligen plats för mina underkläder någon annanstans.
Men jag har lixom inte hittat nån bra byra eller så.
Så vi får väl se hur den här ser ut.
Om jag ville ha den så skulle mamii ge mig den iaf.
Hon är snäll hon :))
Så hon skulle ringa när hon slutat så skulle vi gå och kika på den...

Och nu måste jag cykla ner på stan en jävla gång till.
Vi hyrde film till barnen i Lördags och så glömde vi lämna dom igår.
Och idag med...
Men förseningsvagiften ökar för varje dag och eftersom att jag bor närmast så måste jag nu cykla ner i det här mysiga vädret en gång till....

Ibland blir man så less...
Idag är det så.
Jag vill bara spola fram tiden lite.
Nu ÄR jag less...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag känner mig lite skyldig nu.. va inte meningen och låta dig ta hela smällen själv lixom.

Det sög att vi skulle glömma.. förlåt och tack!

2008-11-10 @ 16:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0