Jag bor i ett moln uppe i himmlen

Brrr...
Snön fortsätter att vräka ner.
Men jag gillar't. Så länge det kan få ligga kvar.
Pappa sa att det kunde bli mildare redan frammåt Torsdag, och då kommer ju slasket :((
Don't want too..

Jag har sovit jätte gott inatt, i Mamiis stora säng under stora duntäcken.
Vi låg och pratade länge länge inatt innan vi släckte lampan.
Mysiigt.
Jag sa ju att jag & Syrris skulle ge oss ut på Power-walk nu på morgonen.
Meen det känns faktist lite överambitiöst idag.
Vi ska gå ut och gå med inte direkt power-walka i gympadojjer och nån smidig överdel.
Nej vi kör en hederlig vinterpromenix i våra Bommissar och snowjoggings.
- Bättre det!! Haha.
Jag väntar på henne nu så ska vi äta lite god frukost, här finns det mycket bra material för det :D
Sen ska vi ju tillbaka hit och badaaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0