Jag har mina mål..

Nu har jag suttit och googlat  'Gäddhäng' och hur man effektivast tränar armarna haha.
Jag ska nog försöka, jag ska inte säga att jag ska börja, men ja ska försöka göra armhävningar hemma.
De påstår att det ska hjälpa.
Träna armarna för att fylla ut den 'slappa' huden.
Styrketräning ökar ju även fettfärbränningen så.
Nu blir det armar på gymmet och power-walk till Gamlis.
Och lite armhävningar hemma kanksee :D

Man vill bara ta en sax och klippa ett hål på undersidan och trycka ut all skit.
FAN VA ÄCKLIG JAG LÄT NU, Men va fan.
Vi är väl människor och fattar att jag inte va seriös.

Sist jag var på gymmet vart jag nöjd som fan när jag ställde mig på vågen.
Men nu har jag slarvat som fan med power-walk och inte tänkt så mkt. på vad jag ätit så idag tänker jag inte väga mig.
Eller så gör jag det för att känna en pusch att jag måste ligga i...
Vi får se..

Vid lön skulle jag vilka köpa hantlar också.
Då kunde jag stå framför speglen i hallen och pumpa :D
Det ska visste me vara bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0