Jag mår bra

Åh vackra söndag tag mig med ut på äventyr i solen pliiis!!
Jag vaknade och kände mig lite krasslig idag faktist.
Både jag & Syrris ville ha Söndagspasset på jobbet idag så vi hade tänkt splitta de.
Men jag kände att jag kunde ge hela dagen åt min Siiirra.
Plus att jag kunde få gosa ner mig i igen och sova vidare :D
Hoppas hon nu ville ha the hole day.

Min vackra Carolina jobbar också men slutar två.
DÅ äre vi två som hookar för mys i söndagssolen det säger jag ju.
Vi ska fika.
Vi älskar att fika.
Vi älskar goda grejjer.
Vi älskar att vara med varandra.
Jag älskar att fika med Carolina.
Det bästa är att vi är sånna som kan fika varje dag utan att få dåligt samvete.
För vi är redan sådanna tighta tjejer och så sattee.... Haha ;-) Jag älskar den här dagen också :D

Jag pumpar tung musik nu.
Kanye West dunkar bäst...
Tyvär såå hittar jag ingen 'repeat' knapp på min dosa så...
Jag kan inte tjata ihjäl den.
Ooom du åker förbi på din cykel eller i din bil eller lixom svävar förbi nedanför mitt hus i Svartbäcken och tycker att det låter som att nån tungis sitter inne och har fest..
Så äre bara jaaaag som har fest. Det är bara jag då :D Så vi vet!

När jag & Carolina har fikat så ska vi sola.
Och ikväll ska vi äta nåt gott & mysigt tillsammans.
Och så äre ju massa bra Söndags-tv.
Jaaaag tror iaf. att min SÖndag blir bättre än din *Lipaaar*
Vi får nog gå in och vinka åt min Syrra på Holmis också.
Så hon blir glad :D



Kommentarer
Postat av: tuldan

Haha nej de va därför ja inte öppnade... För om ja öppnat o inte hade nåt godis så lär dom ju hittat på nåt bus.. dom ungarna e heeelt galna, brukar jämt ringa på min dörr o skrika matildaaaaa kom ut haa så ska dom berätta nåt. dom e galna:P

2008-11-02 @ 19:28:14
URL: http://matuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0