Jag vill ha en stickad julstrumpa..

Nu när lite julstämining infann sig här så vill jag tipsa om värsta mysiga grejjen också..
Jag såg den på Åhléns.
En adventskalender för oss tjejeer :D
För oss stora tjejer!
Ni vet när man var liten och hade en sån där kalender med små skrivna lappar varjde dag.
Vi hade iaf. en i tyg, så skrev Mamii små lappar till varje dag.
En ledtråd på vart man skulle leta.
Och där fick man en liten grejj varje morgon...
Ett pkt. tuggummin, tablettask, chokladbit, nyckelring, kankse kulor.. Ni vet.

I den här så fick man fortsätta me den traditionen som stor tjej :D
I varje lucka så får man en liten morgonklapp.
Lösögonfransar, Lösnaglar, Nagelack, Läppstift, Ögonskuggor osv.

- Ååh en sån kalender vill jaaag ha.

Men det är inte nåt man köper åt sig själv lixom, fett onödigt.
Men om man har en söt liten flickvän som man tycker mkt. oom typ..
Då tycker jag att dom ska få en sån.
299 el. 399... Tror det va 299:-

Mitt feta tips.

Jag vill ha en julstrumpa i år..

Men vem ska lägga nåt i den dårå...? Hum.
Jag får lejja hit Syrris eller Mammi, hänga'ren på dörrn typ.
- Äsh, aldrig att jag tänker sova själv och vakna ensam på Julafton.
Sover hos Mamii eller Daddii och får en klapp på sängen och käkar julfrulle med tända ljus såklaaart.
Fan bara en månaad kvaar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0