Kalas hos miiiig

Världens skönaste dag!
Jag vaknade upp till solsken.
Visste att jag skulle baka idag, igår när jag lade mig så låg jag och kollade i nya numret av IKEA family tidningen.
Och där i hade dom nåt recpet nåt frasigt chokladgodis med cornfalkes som jag vart skiiit sugen på.
Sen vare värsta uppslaget med cupcakes och sånt med massa färgad glasyr och strössel.
Så då bestämde jag mig.. Att idag skulle de bakas.
Jag jiddrade med Syrris så hon är på väg hit nu.
Inte vill hon missa allt det här.
Så vi ska dra och handla på Tobbes torg så fort hon kommer.
Sen kör vi :D
Vi ska baka morotskaka också, så sen blire ju värsta festen.
Eventuellt så lyckades jag locka hit Carolina också.
Hon skulle va duktig och träna idag, men jag kunde inte.
För jag ska baka + att mitt hår är jätte skitiigt såå..
Vi får se hur det blir ikväll också.
Det var kankse tänkt att ha lite mys med vin och så.. Det vore fräsht så jag tänker inte vara den som bangar.
Men vi får se.

Förtsa punkten idag blir BAKA BAKA BAKAAA....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0