Kojj-Kirre.... Hahaaa

Fett värd kväll.
Klockan är halv 12.. Ledig Fredag som väntar mig.
Ska ha en lugn helg, så ingen stress.
Därför tänker jag mysa framför TVn några timmar till ikväll.
Ska tvätta av fejjan och burra ner mig under täcket och just KOLLA på Tv, inte bara ha den på och glo på min data.
- Hajjar ni?!
Jag har skit mkt. kuddar + täcket dårå här i soffan så det känns som värsta kojjan :D
Man kan riktigt gömma sig, det är som väggar haha :D

Ska inte sova bort hela dagen imårrn, meen ändå sova ut lixom.
Sen blire veckans första power-walk haha.
- Bra jobbat.
Tänke föreslå tidigt gym-besök också.
Skönt att slinka in på en fredag-förmiddag och bli lite starkare tänkte jag...
Får se om Syrris nappar, vilket hon borde.
Vi har bestämt att vi ska köra 2 ggr i veckan iaf, och vi har inte varit där en enda dag den här veckan.
Så för att slippa träna LÖRDAG så måste vi dit imårrn :D
- Snyggt.. Hoppas nån snygging är där...
Fast det är det aldrig..

Sen kunde vi ju köra sill-lunch hos mig fan :D :D
Värsta fredaaaan!
På Lördag vore de mysigt att gå ut och käka med tjejerna.
Jag hörde att det var snack om det.
Det vill jag... Åtminstonde sätta sig och käka pizza, bara det är inte hemma hos någon lixom...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Något värt måste vi göra me dagen iaf.. solen skiner ju o de är fredag :) Ringer snart!

2008-11-21 @ 11:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0