Kvällsfräsh

Läggdax.
Jag ströglor på 'Brothers and sister's.
Det är verkligen ett helmysigt program att kolla på tycker jag.
Till Desperate housewifes så hällde jag upp en liten, söt skål med chips.
Bara! Och så tog jag med mig min starka salsa jag hade i kylen och doppade friskt :D
När skålen var slut, så var jag nöjd.
En sån liten skål va! Kan ni tänka er att man nöjde sig!
Säkert att det va sjukt mycket kalorier i'et iaf. Men ändå..
Jag mådde inte dåligt efteråt :D

Sen dushade jag av mig solarielukten och slängde in lite blekning i munnen.
Noppade ögonbrynen, färgade dom.
Fast min ögonbrynsfärg är så gammal nu så den tar inte riktigt tycker jag.
Nu sjunger den på sista versen utan tvekan.
Men lite kulör vart det väl.
Så nu ska jag straxt krypa till kojs.
Jag får sovmorgon imårrn också, så det blir en tidig power-walk innan frukost då med.
Ska försöka sola på förmiddagen också.
Skulle vilja svänga in på Nautlius imårrn med, frågan är om man ska försöka vara yber-duktig och hinna det också innan jobbet... Eller om man ska ta det efter jobbet..
Ajja, det får vi se.

Nu känner jag mig fräsh och jag laddar för helgens kalas.
Just nu går det bar, det måste jag säga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0