Kvällsis

Jag har glömt skriva att IGÅR så var ambulans-Janne in på MITT jobb.
Han som är med i 'sjukhuset' på trean.
(Undrar om han heter Janne.. Men jag känner igen 'Ambulans-Janne'..)
Tror att hans 'kompis'  han var med också är med i sjukhuset..
Alltid när jag ser ambulanser så brukar jag kolla om nån av tv-killarna är med,
men nu knallade'rom in på jobbet bara så där!
Såå det var det!

Nu har jag glott på Greys och det var ett skit bra avsnitt.
Den lilla pojken som var rädd för att bli opererad va så jäävla söt.
Honom kunde jag ha bröjat gråta åt, jag var rädd att han skulle dö under sin 'enkla' operation.
Åh han va så gullig.

Jag hade hunnit blivit lite hungrig.
Så vad gjorde jag då?
Joo... Jag kollade så att mjölken jag hade i kylen inte var too old.
Sen hällde jag upp en skvätt i en skål och strödde över lite cornflakes :D
Så jäävla gott, det har jag vart sugen på ett tag men jag aldriiig mjölk hemma.
Men mamii hade köpt det eftersom vi skulle käka pannkissar med kidsen här i helgen.
Såå då passade jag på :D

Seen.. Tog jag FEM st. chips. Varken mer eller mindre.
Jag ville mest kolla så'rom inte hade blivit mjuka än :D Och dem vart godkända.
Sen tog jag två pepparkakor.
Så nu är man nöjd.

(Min mamii som köpte pepper-cakes åt mig...)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

åhh jag vill också ha mjölk med flingor.. ska fixa de idag haha samt muffins ;)

2008-11-13 @ 10:05:08
Postat av: nathalie

AVIS!! jag är ju fetingkär i janne! (fast han är en tönt) hii

2008-11-13 @ 18:56:09
URL: http://npersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0