Ledig daaag. ...

Ledig daaag.
Jag sov ut länge imorse.
Det regnade - Det regnar.
Nu är Syster på väg hit. Det blir en dag tillsammans med henne :D
Först måste vi ta oss ner på stan, så vi slipper det morgon.
Lär springa på bolaget, köpa strumpissar och lösögonfransar.
Sen är vi nog kläära.
Då ska vi hem till mig igen.
Glida iväg på power-walk.
Hem hit igen.
Sola på fyrishov.
Sen ska vi hem till Mamii och äta :D

Thats my day.

Imorgon äre pärti.
Get-together med jobbet.
Vi ska hem till Emma som boor så fiiint.
Emma är en chirre-med-dirre-tjej såå.
Gott blire ju haha.
Sen ska vi till Teatern och dansa tänkte vi.

Nu är Syrris här så nu lämnar jag er.
Lateer.

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha eller hur..vadå, sluta snåla han är ju kändis nu, säkert astät!! SNÅLJÄVEL! haha



men du när jag ändå är igång och skriver.. du har en klänning (som jag också har) som är tvåfärgad från hm. min är rosa nedtill och tyget ovanför tuttisarna är benvit typ.. jag har fått för mig att du har samma klänning fast i lila!? stämmer det? har frågat efter den på hm men dom fattar ju ingenting, så börjar jag bli snurrig eller äger du en sån vacker skapelse? /nathalie

2008-11-13 @ 21:29:33
URL: http://npersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0