Love lockdown

Mätt & belåten.
Jag & Syster trotsade vädret och tog oss ner på stan för en fika.
Det var halvmysigt att gå ner i slasket, men desto mysigare med morotskaka på Barrista.
Vi satt där länge och ventilerade och bara myste.
Sen tog vi en liten repa på stan.
Dock bara ögon-shopping.

Jag gick hem och gjorde köttfärsås.
Massa köttfärsås :D
Den vart vrålgod, med rivna morötter i och massa vitlök.
Kunde ju knappast äta upp allt så nu fick jag fem matlådor med köttfärs :D
- Wööuw ;-)
Morötterna drygade ut och gjorde det nyttigt och gott.
Svin bra.

Nu är jag skitmätt och har påbörjat 'kvällens' tv-tittande.
Imorgon ska jag cykla hem till Mamii och installera hennes modem och lära henne lite om internet haha :D
Och käka där förstås.
Helgen blir lugn.
Bara mys.

Nästa helg däremot..
Löningshelg och då ska man lattja haha.
På Fredagen är vi  bjudna till snyggisen Maria som fyller 20.
Så först äre förkrök med champagne at her plejs.
Därefter är VIP bokat på teatern.
- All on her, what a star, haa!!
Då ska jag ha NÅN av mina nya klänningar som jag hängt undan på jobbet.
Jag älskar klänningaaar :D

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Måste tacka för en myspys dag med dej.. tack för att du är du hihi :)

2008-11-18 @ 18:58:33
Postat av: Kirre

Jag älskar dig mest i hela världen.. Mest av alla <3 Så, no need to thank me siz!!

2008-11-18 @ 19:14:57
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0