Lussebullah åt lilla fröööken

I totaly forgot!!
Jag har ju talat om att min mamii bor skiit snyggt!
Min Syrra och jag bodde ju också där förut, men asså sen vi drog har hon pimpat upp det där stället ännu mera.
Hon fick ju ta över vårat rumt och the-walking-fucking-underbara-closet som ingick där då..
Ehm.. Hon är lite gulligt oteknisk min mamii.
Men på jobbet så bör dom kunna lite data och så, så vi hår ju fått lära henne lite små saker.
NU behöver hon liiiite mera kött på bena.
För nu har Dadii gått och köpt värsting data åt na!!!
En stationär med värsta skärmen.
22 tums skärm, den va vrååål stor.
Fan som en TV, skit vräkigt såg det ut när man numera är van med en bärbar.
Uj uj uj... Fin ska ha fint.
Och visst äre fint..

Förresten så fick jag med mig lussebullar och mjök hem såå..
Man funtar ju på lite kvällsfika nu.
Eller så blir det imorgon bitti...
Äh, bäst att passa på så länge brödet är färskt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0