Man vill bara trolla

Måndag.. En grå jävla äcklig måndag.
Imorse kände jag mig inte på topp actually.
Jag kände irritaioner över min kropp, håret var ÄR skit äckligt.
Det regnade och blåste som faan.
Jag visste inte riktigt.
Men jag cyklade ner i motvinden och mötte upp mina stjärnor.

Nu var det dax för gymmet igen, och det var visst hela en månad sen jag var där sist?
Hum.. Så jag vägde mig alltså inte.
Vi körde armar, låter nu bli att höja vikterna, för jag vill inte träna explosivt då jag vill slimma min kropp och inte bygga.
Sen körde vi ett skit jobbigt intervall-pass på cyklarna.
Vilket jävla flås man fick upp, konditionen är väl också nåt att jobba på då tydligen.
Men det var skönt att känna att man gav sitt allt.
Sen gick vi ner och nästan la oss på stretch-avdelningen haha.
Nej vi LA oss inte, det lät äckligt.
Men vi satt jävligt relaxat och körde igång med något som skulle bli för lite stretch.
Jag kommer ju känna av det imårrn men de fick de vara värt.
För det är så tråkigt att stretcha ibland.

Jag borde ha gått idag också.. Men det regnaar ju.
Och det är typ redan mörkt :(( Jag viiill inte gå ut till Gamlis då..
Jag ska göra lite armhävningar och siups och sånt här hemma sen för att gottgöra de.

Städade min kyl när jag kom hem.
Hatar att ha massa onödiga saker där i.
Nu ska jag FÖRSÖKA köra lite bra mat också.
Jag vill palla typ flytande kost så gott jag bara kan.
Köpte massa soppor idag innan jag cyklade hem.
Ägg är dock tillåtet i alla former utom stekt.
Jag inser att jag nu bara sitter och maler om det här, men det är som snurrar i min hjärna nu.
Man får ju sluta läsa om det är trist lixom :) Hum...

Vi gick och satte oss på Waynes efter träningen iaf.
Tog dock inget 'kondis' utan bara en LITEN choklad.
Ja men haallå!
Ska vi gå och fika och bara dricka en LOKA eller.
Hur kul är det?
Förresten så åt jag en stor bit morotskaka när jag kom hem.
Så varför jag försöker skryta om fika besöket vet jag inte riktigt haha.
Har jag saker hemma så vill man lixom bara äta upp det så det inte finns mer.
Det står ju dock en till, helt orörd morotskaka i kylen och ett helt fat med super muffins.
Men dom ska jag låta bli.

Vi får se hur det går.
Jag tror på mig  och det är det som är det viktiga...

Jag ska skriva CAROLINA GYNNING på kylskåpet och sätta upp en bild på henne så man lixom känner.
Don't touch something in here.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du är ju iaf närmast gynning av oss tre så morotskakan tycker iaf jag att du va värd..helt klart!

Nu pushar vi varandra!

2008-11-10 @ 16:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0