Min hud vill ha vatten... Mitt hår vill ha Herbal Essences...

Faan hungrig igen asså..
Om jag hade haft micro nu så hade jag slängt in lite stekt citronpeppar-kykling och plockat i mig nu.
Meen det har jag ju inte haha. Såå där sejvade man in dom kalorierna dårå.
Visst!? Det är så jag försöker se're :P
Istället för att tillfredställa min mage så ska jag slänga in mig i dushen nu.
Kanske en liten kvällsmacka i soffan sen?
För nu har jag nya super-dojjer så imårrn får jag väl lov att dra till Gamlis och gå skiiit länge :D

P.S.
Igårkväll när jag hade lagt mig så fick jag skitjobbiga hugg i bröstet.
Det bara högg och högg och man blir ju alltid rädd när det är på hjärtsidan.
Kul att somna med hugg i hjärtat!! Ligga där och nojja och tänka..
Meen jag är så bra på massage så jag kunde trolla bort det :D
Så jag vågade somna sen ;.)
D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0