Mino-disco

God Miiiddag bloggeeen.
Jag kröp ur sängen runt 9.30 imorse.
Då slänge jag på mig par mjukisbraller en kofta och min rosa dunväst.
Gled iväg till Fyrishov och solade 15 min.
Sen tog jag mig i kragen och fortsatte till Torbjörns torg för att handla.
För att låta mina söta tjejer slippa handla på vägen hit sen.
Köpte chirre och lite sprite till vinet ikväll.
Och sen kankse jag köpte nåt mer gott åt oss (iiiii) Haha :D
Då blir dom glada, dom små godisråttorna... (Hahaha, skön man är)
Självgod också ;-)

Sen gick jag hem, slängde mig i soffan med lite bubbelvatten och lät mig själv dö för en stund.
Nåt vajsing äre med mitt huvud för det börjar lätt göra onte i're... :((  - Missnöjeee -
Sen slängde jag in den döda kroppen i dushen och stannade där gaanska länge.
Rakade benen så där noga som man bara orkar göra när man har ALL tid i världen, vilket jag hade - HAR.
Efter dushen vart det ansiktsmask, peeling av läppar.
Smörjde in hela mig med en skit god lotion som jag knappt visste att jag hade.
Den to.m. glittar lite.
Fast bara lite, inte så där mino-disco-glittrigt...

Nu skuttar jag runt i min svarta robe och sjunger till alla bra sånger jag spelar :D
Har börjat måla mig lite i fejjan också haha.
Men det är bäst att chilla lite, annars blir jag klar i föör god tid.
Har precis stoppat i mig två korvar med bröd också.

Så har jag storstädat lite :D
Dammsugit och damtorkat och städat toaltten och så..
Okej, inte värsta storstädningen.. Jag småstädade lite så det är fräsht när mina tjejer kommer hit ikväll.
Emma skulle me glida hit sen, looking forward to iit bejbii :D

Kommentarer
Postat av: Kajsa

ah vilken värdinna va.. ;) suvve att du kirrat allt.. ja är klar o väntar bara på skjussen nu haha ;)

2008-11-28 @ 15:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0