Mitt i veckan... Onsdag

Imårrn äre Torsdag. Jag är lediiig, Fredag också.
Grymt!!  Björn
Så imårrn slipper jag köra power-walk själv, imårrn får jag gå med Syrris.
Då kan vi snurra runt ute vid Gamlis länge längee.
Sen ska vi sola. Och så äre Middag hos Mamii :D

IDAG hade jag en fantastisk dag.
Jag drog iväg på en tidig power-walk.
Det småregnade så både mössa och stoor jävla luva åkte på.
Burrigt och mysigt.. och skiit jobbigt. BJÖRN.
Det är kul när äldre, springande och promenerande gubbar, börja 'Morsha' på en :D Haha.

Efter en timmes power så var jag sol-sugen haha :D
Såå.. Jag gled till Fyrishov.
Sen bestämde jag dejt med Carolina på gymmet.
Så mycket värdare att träna med en rolig kompiis än att träna sjeelv.!!

Och såå där mycket saker hann jag med innan jag började jobba.
Det kallar jag att vara på sin sovmorgon.
Björn..

Haha, skrattar internt.

Nu har jag surplat i mig min middag också.
Mexiacana-soppa idag me.
Efterätt, 4 pepparkakor.



Idag va min dag skiit cool!
Sånt gillar man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0