Nu blire lite små-fika :D

Min Tisdag har vart en skit bra Tisdag.
Började denna med power-walk och det får igång en.

Det är ganska lite folk på stan dessa tider, och det blir ganska lika lugnt inne på mitt jobb.
Men det är skönt.
Jag fick så sen lunch så den fick agera middag faktist.
Det vart en weigt-watshers-låda :D
Viktväktarnas egna matlådor.
320 kalorier på en hel måltid med pasta, kykling, sås och grönsaker är ganska lite.
Unnade mig även en kex-choklad också.
Men jag vart skit lessen när jag öppnade den för jag hade råkat ta mööörk choklad.
Men jag åt den iaf. Och det var ändå gott, och kändes nyttigare.
(Jag veet faktist att mörk choklad är 'nyttigare')
Så då kändes det ändå värt.

Det ska bli mitt nya bot mot söt-suget, som jag har konstaaant.
Skit mörk choklad, så kan man bara bryta en liten bit när man är sugen.
Det hjälper mot söt-suget.

Det regnade när jag skulle hem så jag fick gå skit sanbbt för jag hade inget paraflax me mej.
Sen kom Syrris hit, och vi stack till Fyrran och solade.
Måste ha lite fräsht skinn på kroppen till helgen :D Haha.
Fick in nya billiga party-klänningar på jobbet idag ocksåå.
Jag & Syrris hängde varsinn (Iiiiiii)

Nu äre straxt Dseperate H. och eftersom jag inte köpt nån svart coklad än så ska jag ta lite pepparkakor och en näve chips :D
För det får man ta ibland.
Jag tog med mig två pepparkakor imorse när jag gick till jobbet och åt på vägen.
Det var mysigt.
Sen när jag kommer till ån så ligger det en hög med krossade pepparkakor, precis sånna som jag ätit!
Så om jag ätit dom lite sneare lixom, så hade man nog lätt kunna tro att jag plockat upp dom från den där högen.
Eller att jag haft med mig en hel burk och sjabblat mig och tappat ut där borta på marken..
Ajja det var så jag tänkte då iaf.
Pepparkakor är INTE dumt alltså...

Vi hörs senaree :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0