Orka vara vaken och glo längre

Klockan är lite efter 22.00 och jag har INTE mycket vettigt att göra.
Pratade med Syrris i telefån (Ett av våra kanske 10-15 dagliga samtal ? ) Och fick lägligt nog höra att ett väldigt kärt matprogram just började på tv 4+.
Vad blir det för mat med Per Moberg.
Såå jävla bra, jag äälskar matprogram av alla dess slag, men det här är något för sig.
Han gjorde nån sjuuk jävla maräng/citron tårta som jag hade kunnat döda för.
Det är så lättsamt att kolla på.
OLÄGLIGT nog så hade man inte nåt som direkt frestade mig lika mkt. som hans tårta eller otroliga gryta han gjorde..
Såå nu sitter man här och får lyssna på en mage som kommer småmuttra tills jag somnar...
' Fan köp hem lite goda grejjer, börjar tröttna på det här nu..'
Jag tänkte skala och ta en morot, men nu har jag borstat tänderna.
Sen har jag TVÅ stackars bortglömda CHIKKY BITS (Som min mamii säger, lite snabbt - Chikky bits) som jag tänkte att jag kunde hetta upp åt mig..
Meen det bidde inga chikky bits heller...Faktist.
Imårrn äre iaf Fredag och då ska vi käka chirre här medans vi dricker cider och vin...
Såå den som väntar på nåt fett gott väntar kanske nästan aldrig föör länge...

Nu ströglor jag på FRINGE, är egentligen inte så sugen på're.
Ska lägga mig snart, vill bara vakna upp till min Fredag.



Orka vara vaken och glo längre.
Så fan heller.. Lixom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0