Öron att ta god hand om

Jag kom på EN SAK TILL...
Som jag tror att alla känner att man vill veta lixom.
Jag har ju sjukt känsliga öron, asså Gång eller Cykling utan öron-värme är lika med killing-sig-själv-på-momangen.
Det gör skiit ont i typ en timme efteråt i hela käkarna och öronen och typ.. Ja hela huvet.
Så man måste skydda sig, och det gör jag.

Igår tänkte jag & Syrris köpa öronmuffar.
Som sitter på en grejj över huvet ni vet.
Som ett diadem ju haha.
Ehm rosa eller svarta, dom va skit sköna men sen ångrade jag mig för det nå jävla broderi på dom.
Asså typ som 'tribals' eller sånna mönster som typ finns på sånna där tjocktröjor med 'strut-luvor' som dom säljer på Darkwell och sånt...
Såå vi banga fan på dom.
Men annars ska man nog hålla utkik efter ett par, för det vore sköniiiiis.

De va min sista tanke!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0