Pernille x 2

Pernille Holmboe |
Pernille Holmboe |
Pernille Holmboe |

Jag satt inne på Ginas VÄRDELÖSA hemisda för att spana in klänningen som körs i reklamerna nu.
Fodralet som finns i 4 läckra färger.
Jag vill ha den lila eller 'champagnefärgade'.
Men jag såg den i champagn på en docka i deras skylt idag och den var mer guldig.
Såå det får nog bli en lila, jag har ingen lila känning så.
Jag gillar den synliga dragkedjan i ryggen.
Men ajja, man kan ju inte använda Ginas bilder från hemisdan tyvär.
Pernille heter klänningen men jag hittade ingen på google heller.
Ni vet ju vilken det är iaf.
HON däremot finns det bilder på.
Och hon är så jäävla snygg hon också.
Pernille Holmoe, man ser att hon är norsk tycker jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0