Rockkocken

Jag & Syrris har fastnat för ROCKKOCKEN ur 'Lilla landet lagom'.
Såå jävla skön haha, man ska helst sett alla eller en del klipp iaf för att uppskatta det ordentligt.
Anders käk, alltså.
Han ska alltid göra riktigt svenska husmansgrejjer men allt blir alltid vanlig tacos haha :D
Jag dör..

- Ah det KAAN man ha...
Sen garvar han som bara han göra haha.
Jag & Syrris säger 'Ah det KAN man ha... Ah det KAN man göra, Ah det KAN de ha vart..'
Till alltiiing nu haha, sånna är vi.



Som sagt, helst ska man se fler klipp för att fatta grejjen.
Meen nu är det så att tele 2 tycks ha feeeta problem sedan snön kom.
Såå det tar typ 2 år att göra saker online, såå jag får skippa fler klipp ikväll.
Ehm.. Men ja jag får passa på att säga det att jag hoppas tele2s tekniker kan grejja skadan snaart.
jag spyr femtioelva gånger på sega datorer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0