Saturday-night report

Heey alla gooa gubbar :D
Fan va mysigt med all snö, vi måste ju ha typ en snöfest eller nåt kan man tycka :D
Eller iaf ut och leka av sig lite.
Klä på sig massa tjocka vinteer kläder så man inte blir blöt på direkten.
Åka lite och bara busa i den vita nederbörden lixooom.

Skit bra dag på jobbet, vi har Kalas och bjöd på godis såå man fick i sig lite goa bitar sörru.
Sen var jag bara hem och vände.
Eller jag kollade på The Hills.
Åh Åh Åh jag älskar dom nya avsnitten.
Sen drog jag på mig mina snygga snow-joggings och hoppade ostadigt upp på hojjenl
Liite slirigt dårå, meen det gick så mkt. fortare att cykla så de va värt det.

Nu är jag hos Syster, vi har beställt pizza som borde komma snart.
Vi är skiiit hungriga, skulle ha käkat på stan med Jossi, men de bidde inte så :(
Det här känns vrål mysigt det också nu, nu när jag äntligen är framme haha :P
Det snöar fortfarande och det blir så ljust och skönt ute.

Jag ser såå mkt. fram emot nästa Fredag.
Våran snygga, lilla söta Maria turnes 20.
Då blire feeest.
Nu ska det visst va lite tema också, teater-masker.
Asså sånna som täcker ögonen ni vet :D
Ska ut på jakt och leta upp nån glammig mask i veckan.
Sånt där gillar ju jag, ska bli fett skojiigtt :P

Jag älskar mina nya naglar också Hiihi, it feels..
Gorgeouuus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0